Na soutěži se mi líbí, že dává příležitost mladým lidem zlepšit svou informovanost o kvalitě produktů a učí je dbát větší pozornosti na složení výrobku. Osvěta a vysoké nároky nejen na kvalitu potravin většího množství spotřebitelů pozitivně ovlivní celou společnost.
Bc. Marcel Kolajačlen předsednictva Evropského parlamentu
Soutěž zábavnou formou zvyšuje spotřebitelské sebevědomí a informovanost mladé generace spotřebitelů. Pouze informovaný spotřebitel totiž může efektivně uplatňovat svá práva. Je skvělé, že soutěž se věnuje také oblastem, nad kterými dohlíží náš úřad.
Mgr. Lukáš Zelenýčlen Rady Českého telekomunikačního úřadu
Těší mě zájem mladých lidí. Spotřebiteli jsme všichni a čím dříve se seznámíme s právy, která máme, tím lépe pro život nejen náš, ale celé společnosti. Protože jedině informovaný a angažovaný spotřebitel pomůže v nekonečném boji proti podvodům a podfukům.
Mgr. et Mgr. Věra Jourováevropská komisařka pro hodnoty a transparentnost
Neexistuje lepší způsob, jak vzbudit ve studentech zájem o téma, než nechat je tvořit vlastní projekt. Nahlédnout pod pokličku vzniku časopisu, provádět vlastní rešerše spotřebitelské tématiky, vidět ve své činnosti praktický přesah a třeba i nastartovat svou profesní kariéru. Vážím si všech studentů, kteří do tohoto projektu jdou naplno. Fandím vám!
PhDr., Mgr. Romana Mazalová, Ph.D.česká psycholožka se specializací na psychologii reklamy a marketingu